Osona PR-C 42 Sender de Taradell

OSONA Sender PR-C 42
(nou traçat any 2008 - 15 km.)

El sender de petit recorregut PR-C 42 de Taradell te una distància total de 14,8 km. i és circular. El desnivell acumulat és de 380 m. i la durada aproximada és de 4 hores i mitja.

La sortida és a la Font Gran , direcció a l'alzina pluricentenària del Pujol i a l'antiga pedrera del Pujol. Continua direcció a l'ermita de Sant Quirze , s'enfila cap a l'Enclusa, que és el punt més alt de Taradell. Passa a prop del Castell de Taradell i baixa fins a la tomba dels Sequers de Gasala i passa a prop del monument a l'expedició catalana Everest 85, que va ser la primera expedició catalana que va pujar al cim del món . Segueix cap al camp de golf tot vorejant -lo fins a arribar al punt de partida de la Font Gran.

(Text , Ajuntament de Taradell)

Tinc que destacar la magnifica senyalització del sender. En cap moment hem tingut dubtes del itinerari a seguir ja que les marques estan perfectament ubicades.
Donar les gracies al Centre Excursionista de Taradell per el traçat del sender i la senyalització.

Per cert, si voleu podeu comprar la guia del sender que la podeu trobar en llibreries especialitzades. consta d'un mapa del sender i un llibret amb explicacions dels llocs on val la pena parar i un recull de la flora i fauna de la zona.

Activitat: senderisme

Grau de dificultat: Fàcil
Temps:
3 hores 44 minuts
Finalitza al punt de partida (circular):